perjantai 10. elokuuta 2007

Soitto Applen tukeen

Soitin Applen tukeen, koska nettisivuilla oleva iLife '08 -tilauslomake ei toiminut. Ensikontakti tukeen ei ollut kovinkaan hyvä. Jouduin selvittelemään noinkin yksinkertaista asiaa yli tunnin usean eri ihmisen kanssa eikä oikein kukaan osannut auttaa. Eräs henkilö yritti väittää, että kyseinen lomake on tarkoitettu ainoastaan henkilöille, jotka ovat ostaneet kneen Apple Storesta. Miksi ihmeessä lomakkeella siinä tapuksessa kysyttäisiin liikkeen nimi, kaupunki ja valtio?

Koneeni sarjanumero kyllä löytyi heidän järjestelmästään välittömästi, mutta jostain kumman syystä aktivoinnin vaativa nettilomake ei sitä hyväksy. Lopuksi sovimme että tulostan kyseisen sivun ja lähetän sen postitse Irlantiin yhdessä ostokuitin kopion ja vaillinaisesti täytetyn vahvistuslomakkeen kanssa. Tuki antoi aluksi myös väärän osoitteen, mutta onneksi huomasin itse asian ja saimme kirjeelle oikean määränpään.

Täytyy siis toivoa, että posti löytää pikaisesti perille ja joku siellä Irlannin päässä ottaa asian hoitaakseen. Ajattelin kuitenkin käydä vielä testailemassa, jos vaikka olisivat saaneet nettilomakkeen korjattua.

Ei kommentteja: